2011. október 13., csütörtök

Teremtőműhely

Szeretek itt lenni,mert tudom milyen értékes az itt töltött idő,és mekkora erő rejlik benne.Remekül érzem itt magam.És ha magamra gondolok,egyfajta egységes "csomagnak" látom magam,akiről tudom,hogy Én teremtettem,és mindenképpen az Én választásaim eredménye.Tele vagyok energiával,csakugyan fáradhatatlan vagyok,és ellenállás nélkül haladok keresztül az élet tapasztalatán.Látom magam,ahogy ebben az énemben mozgok,amint beszállok és kiszállok a kocsimból,bemegyek valahova,majd kijövök,ide és oda megyek,beszélgetéseket kezdek el,és hagyok abba,miközben áthaladok életem tapasztalatain.Erőlködés nélkül,kényelmesen és vidáman suhanok.Látom magam,amint csak azokat vonzom,akik összhangban állnak a szándékommal.És egyre tisztábban látom,mire vágyom.Amikor beszállok a kocsimba,és elindulok valahová,látom,amint egészségesen,kipihenten és időben érkezem meg,felkészülten arra,amiért odamentem.Látom magam tökéletes öltözékben,pontosan úgy öltözve,ahogy öltözni szeretnék.És jólesik a tudat,hogy nem számít,mit tesznek mások,vagy mit gondolnak arról,amit Én teszek.Csak az a fontos,hogy Én elégedett vagyok azzal,aki vagyok.És amikor így,ennek az énemnek látom magam,elégedett vagyok.Látom,hogy életemben semmiben sem vagyok korlátozva.Kimeríthetetlen bankszámlám van,anyagi lehetőségeim korlátlanok.Minden döntésemet az alapján hozom meg,hogy szeretnék e megtapasztalni valamit vagy sem,nem pedig azt mérlegelve,vajon megengedhetem e magamnak.Tudom,hogy egy mágnes vagyok,amely tetszése szerint gazdagságot,egészséget és kapcsolatokat vonz magához.A tökéletes és állandó bőséget választom,mert tudom,hogy a Világegyetem bősége kimeríthetetlen,és senkit sem korlátozok azzal,ha a bőséget magamhoz vonzom.Mindenkinek jut belőle elég.Ez nem is feltétlenül jelenti azt,hogy nagy adagot halmozok fel,és teszek félre,mert mindent könnyen a tapasztalatomba hozhatok,amit csak szeretnék,vagy amire szükségem van.Korlátlan mennyiségű pénz és gazdagság áll a rendelkezésemre.Látom magamat,amint olyan emberek vesznek körül,akik hozzám hasonlóan fejlődni szeretnének,és akiket az vonzott hozzám,hogy hagyom őket annak lenni,akik szeretnének lenni,azt tenni,amit akarnak,és hagyom,hogy szert tegyenek arra,amit kívánnak.Látom magamat másokkal együtt,ahogy beszélgetünk,nevetünk,és örömöm telik abban,ami tökéletes bennük,míg ők abban lelik örömüket,ami tökéletes bennem.Nagyra becsüljük egymást.Senki sem ítéli el a másikat,és nem tesz megjegyzést a másikra.Tökéletes egészségben látom magamat,teljes jómódban,olyan embernek,aki nagyra becsüli a fizikai élet tapasztalatát,amelyre oly nagyon vágytam,amikor elhatároztam,hogy ez az adott fizikai Lény leszek.Káprázatos dolog itt lenni,döntéseket hozni fizikai agyammal,miközben a Vonzás Törvénye révén a Világegyetem ereje is a rendelkezésemre áll.És ebben a csodás állapotban most még több csodálatos dolgot vonzok magamhoz.Jó ez.Jó játék.Szeretem!Elvégeztem a mai munkám.Elhagyom teremtőműhelyemet,és a nap hátralevő részében még több kedvemre való dolgot keresek.Elvégeztem a feladatomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése